søndag 18. desember 2011

snart jul

For en deilig helg det har vært! Har virkelig fått slappet av samtidig som vi har fått gjort det som måtte gjøres.
Så nå er det bare å brette opp ermene og gå løs på den siste uka:)


Juletreet har kommet på plass i stua, vi har full kontroll over gavene ( håper jeg...)
så nå er det bare å jobbe på og kose seg den neste uken


Har tilogmed laget egne til og fra lapper iår, morsomt og enkelt




Bulalisious og jeg har baket pepperkaker


Syns jallajuletreet vårt er fint jeg:)


Ihvertfall ekstremt praktisk og lettvint



Den hvite julepynten laget jeg ifjor av leire og brukte pepperkakeformer, så vi har: hjerter, stjerner, elger og kameler på treet vårt:)


Jeg vil tro det blir minimalt med tid til bilder og blogg denne uken så jeg benytter anledningen nå til å ønske dere alle en riktig god jul. Ha det hyggelig, spis masse god mat og ta vare på hverandre:)

klem fra Tangen

Ingen kommentarer: