fredag 24. februar 2012

Fredagshilsen

Med disse bildene legger jeg både vinteren og skøytene på hylla, for denne gang...Det milde været har fjernet nesten alt som minner om vinter, bare noen små flekker igjen her og der.
HERLIG! 






Kunstløpskøytene har tidligere torturert min stakkars mamma, vil ikke tro at min bestefars skøyter var så mye bedre....men fine å se på DET ER DE!




 Nå skal jeg bare få unna noen timer på jobb også skal jeg ut på ridetur og nyte ukens beste dag i skogen.
Ha en finfin fredag alle sammen!!


3 kommentarer:

skipperfrua sa...

Flotte bilder:O) Ja, nå får vi håpe at vinteren er over:O) for nå vil vi ha bar mark. Sånn at vi kan gå lange turer i skog og mark. Ha en fin tur i skogen og god helg, klem

Fabelaktig sa...

Så herlige bilder!
De skøytene var herlige nostalgiske :)

Fabelaktig fredag til deg og dine.
Her i huset har ny gardinstang satt opp, nye gardiner hengt opp og mannen har bakt deilig pizza. Nå er det ett glass vin og avslapning foran tven:)
Stort smil fra meg

Junk De Lux sa...

Så fantastisk flotte bilder....måtte vi gå en NYYYYDELIG vår i møte:)

Klem,Hanne