lørdag 17. mars 2012

Stille lørdag


    Stille.....
Trengte virkelig denne fridagen, uka hadde visst tatt på litt mer en hva jeg trodde, så det var godt å bare gå rundt i min egen lille boble idag. 
Tid til å ta alt helt rolig.
Sette alt litt på vent.



Første del av prosjektet mitt "lage noe i sement" er ferdig,
to lysholdere ble det.
 gøy det var + at det ble jo bra også!
 Neste steg er å lage noen som er store nok til å ha planter i ute, kommer til å fylle hele hagen med dem sikkert..Så gøy var det:)


Karse på en barkebit.
Ser nesten ut som en liten skog, sånt liker jeg...

Steinene med hull i har en slags beroligende effekt på meg,
begynner alltid å tenke på hvordan de har blitt formet sånn, hvor lang tid det har tatt, hvor gamle de er...


Fortsatt fin helg alle sammen<3
Tusen takk for at dere stikker innom og skriver koselig kommentarer.
Dere er min lykkepille:)


6 kommentarer:

Duse Pasteller sa...

Du tar så vakre bilder! En av mine nye blogge-favoritter!:)
Kan jeg låne noen bilder av deg og nevne deg på bloggen min?
Ha en finfin søndag!
Janni

Små gleder sa...

FLotte Bilder! :)

Ingeborg sa...

Hei Cathrine:) Så vare, vakre bilder. Nydelige. Ser at Duse Pasteller vil nevne deg på bloggen sin, det er vel fortjent. Jeg har hatt bloggen din som en av mine favoritter fra jeg oppdaget den:)

Håper helga har gitt deg masse energi. Jeg har hatt ei god helg, og er klar for ei ny uke.

Varm klem. Ingeborg

Ingeborg sa...

Og så du, tusen takk for gode ord som du alltid legger igjen. Gjør så godt:)

nina.gjessing@hotmail.com sa...

Hei Cath

Jammen kan du mure også : ) så fint. Da får du bare begynne å produsere. Så fine gaver. Jeg ønsker meg sånn til bursdag og jul.

Og så flotte bilder....

Klem fra stolte mammaen igjen og ha en finfin søndagskveld

Roser og Patina sa...

Helt nyydelige bilder :) Du er så flink! Lysholderene i sement ble jo knallbra:) Herlig å titte innom deg:) Klem Ellen