onsdag 5. november 2014

Linselus i Aftenposten og Aftenbladet

Sist uke var vi skikkelig linselus!
Først i Aftenbladet og dagen etter i aftenposten der Tilde var på forsiden av boligdelen.
Saken var først på trykk i lokalavisen Tønsbergs blad i sommer, men i den nye artikkelen vises flere bilder og også hvordan man lager sin egen tipi:)


Jeg blir alltid litt flau når noen kommer til meg å snakker om Gøy på Tangen hvis vi har vært i aviser eller blader, men så syns jeg det er veldig koselig når jeg får meldinger av folk jeg egentlig ikke kjenner som likte det de leste og så:) Også blir jeg faktisk litt stolt, for det er jo viktig for meg ..
Å vise hva gjenbruk kan være!

Har du lyst til å lese artikkelen kan du gjøre det HER

1 kommentar:

linnørtenånå sa...

Så morsomt at dere har kommet i avisene :) måtte selvfølgelig inn å lese ;)