lørdag 5. september 2015

SUKKEREKSPERIMENTET: OPPSUMMERING

ENDELIG FERDIG!

Og jeg kan love att her har både lakris og cola blitt inntatt med stor nytelse...ihvertfall cola, lakris var faktisk litt oppskrytt.
Så hvilke erfaringer sitter jeg igjen med?
Det puttes sukker i ALT og det har gjordt meg mer bevisst på hva jeg velger å spise og jeg leser faktisk på innholdsfortegnelsen på maten.
Alle smaker er blitt forsterket, det ser jeg som veldig positivt!
Søtsuget, altså etter smågodt og sjokolade osv er helt borte bare jeg får drikke cola iblant;)
Har det hatt helsemessige fordeler?
I begynnelsen hadde jeg ekstremt mye energi, men de siste ukene har det heller vært motsatt.
Og mageproblemene har faktisk heller blitt verre.
Men når det gjelder uro og angst så virker det som at det har hatt en god effekt:)
Er det verdt å prøve?
Ja jeg syntes det! Alle har godt av å bli bevisst på hva de spiser og heller bli litt mere kreative i matveien.


Ingen kommentarer: